W sklepie Degustacja możliwe są następujące formy płatności:
Przelewy24.pl – forma bankowej płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności Przelewy 24
Pobranie – możliwość płatności przy odbiorze. Do zamówienia doliczana jest kwota manipulacyjna w wysokości 2,60 zł (Kurier InPost)
Tradycyjny przelew na konto bankowe
mBank : PL 42 1140 2004 0000 3002 7803 9631 w tytule wpisując numer zamówienia i nazwisko
Zależy nam, aby nasza wyjątkowa przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej, dlatego robiąc tradycyjny przelew na konto bankowe prześlij proszę potwierdzenie wpłaty na adres shop@absence2.vot.pl My zajmiemy się wszystkim,nie będzie trzeba czekać na moment zaksięgowania. Od razu zabieramy się za pakowanie 🙂
Jeżeli do 3 dni od złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone (zaksięgowana płatność na naszym koncie), zamówienie zostanie anulowane.
Bezpieczne zakupy z PayPo
Zrób zakupy dzisiaj, a zapłać za nie dopiero za 30 dni lub w ratach!
Innowacyjna metoda płatności dostępna w degustacja.sklep.pl to odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta i wygodne zakupy na Twoich warunkach.
Jak to działa?
1. Składając zamówienie wybierz metodę płatności Przelewy 24 – PayPo.
2. Po podsumowaniu zamówienia i zatwierdzeniu przez kliknięcie Zamawiam i Płacę, nastąpi przekierowanie do bramki PayPo.
3. Na stronie PayPo należy wskazać podstawowe dane, tak aby PayPo w Twoim imieniu mogło uregulować rachunek za zakupiony towar.
4. Twoje zamówienie zostaje wysłane zgodnie z wybrana metodą dostawy.
5. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, w czasie 14 dni od zakupu, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami PayPo.
FAQ
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, bez podawania żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Jaka jest opłata za płatność PayPo?
Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Zawsze możesz uzyskać
więcej informacji:
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl