Formy płatności

W sklepie Degustacja możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelew on line Blue Media - forma płatności elektronicznej obsługiwana przez Płatności Shoper 

 

  • Tradycyjny przelew na konto bankowe 

 mBank : 42 1140 2004 0000 3002 7803 9631 w tytule wpisując Imię i nazwisko

Zależy nam, aby nasza wyjątkowa przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej, dlatego robiąc tradycyjny przelew na konto bankowe prześlij proszę potwierdzenie wpłaty na adres shop@degustacja.sklep.pl My zajmiemy się wszystkim,nie będzie trzeba czekać na moment zaksięgowania. Od razu zabieramy się za pakowanie :) 

Jeżeli do 3 dni od złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone (zaksięgowana płatność na naszym koncie), zamówienie zostanie anulowane 

  • Pobranie - w zależności od wybranej formy wysyłki możliwość płatności kartą lub gotówką przy odbiorze. Do zamówienia doliczana jest kwota manipulacyjna w wysokości 2,50 zł (Kurier InPost) lub 6,50 zł (Poczta Polska)
  •  Karty płatnicze: za pośrednictwem systemu płatności BlueMedia 
  • Przelewy24.pl - forma bankowej płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności Przelewy 24

  

                                     

Bezpieczne zakupy z PayPo 

 
Zrób zakupy dzisiaj, a zapłać za nie dopiero za 30 dni lub w ratach!

Innowacyjna metoda płatności dostępna w degustacja.sklep.pl to odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta i wygodne zakupy na Twoich warunkach.

 

Jak to działa?

1. Składając zamówienie wybierz metodę płatności Przelewy 24 - PayPo.

2. Po podsumowaniu zamówienia i zatwierdzeniu przez kliknięcie Zamawiam i Płacę, nastąpi przekierowanie do bramki PayPo.

3. Na stronie PayPo należy wskazać podstawowe dane, tak aby PayPo w Twoim imieniu mogło uregulować rachunek za zakupiony towar.

4. Twoje zamówienie zostaje wysłane zgodnie z wybrana metodą dostawy.

5. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, w czasie 14 dni od zakupu, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami PayPo.

FAQ

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, bez podawania żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Jaka jest opłata za płatność PayPo?

Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

Zawsze możesz uzyskać
więcej informacji:

Produkt dnia
Maska-peeling przeciwzmarszczkowa babo
Maska-peeling przeciwzmarszczkowa babo
79,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl